Здравейте колеги.Може ли да ми обясните какво се разглобява за да се свали всмукателният колектор на 1,9 jtdm 16v?Става дума за Алфа Ромео Гт.Благодаря предварително.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Всмукателен колектор 1,9 jtdm 16v
Collapse
X
-
Ако мислиш да го правиш сам в домашни условия,може и да не се справиш,свалят се ангренажа,помпата,един милион глупости отзад и накрая колектораFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Трудна манипулация, аз бих го съчетал със смяна на ремъци и ролки. На пръв поглед не е кой знае какво, но самия колектор не може да излезе напълно заради стойката на горивната помпа и се налага да се свали. Мисля че на 1.9 16v през колектора минава тръбичката за антифриза към разширителния съд, т.е. при ваденето може да напълниш 1-ви цилиндър с антифриз ако има отворен клапан, което хич не е препоръчително както се досещаш. На 2.4-ката 20v свалях само капака на колектора, ама е доста трудно и изнервящо защото едвам се бърка за 2-те болтчета зад горивната помпа.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщениеАнгренажа не се сваля!
---------- Post added at 11:54 ---------- Previous post was at 11:53 ----------
Първоначално публикувано от Fiat_power_16v Покажи съобщениеЗначи помпата е най-големият проблем.Така ли?
п.с.Аз те съветвам да свалиш маркуча от кулера и да погледнеш през дросела,ще добиеш по-ясна представа,защото в отвора на ЕГР-а винаги е така,което не значи че колектора е зид.Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment